15 Temmuz 2011 Cuma

sivilcelerden kurtuluş=)

uzun zamandır yüzümdeki sivilcelerden ve izlerinden şikayetçi biriyim.bir çok ürün denedim ilaçlar kullandım bi ara tamamen geçmişti sonra tekrardan nüksetti tekrar çare aramaya koyuldum bende.bana iyi gelen bi kaç şeyden bahsetmek istiyorum..

1.nivea visage all-in-1 kesinlikle bana iyi geldi ilk başta emin değildim alırken konuştuğum uzman bana bunun iyi geleceğini söyleyip aklımı çeldi iyikide dinlemişim diyorum.hayatta vazgeçmem bu üründen siyah noktalara iyi geliyo ciddi anlamda ilk başta azaltıyo birden geçirmiyo tabi ama etkisini kullanınca görürsünüz.sivilce izlerine pek bi çare bulamadım ama sivilceler artık çıkmıyo bundan dolayı çok mutluyum.
2.zeytin yağı sabunu
her zaman kullanıcağım üründür kendisi.cilde gerçekten iyi geldiğine eminim.yıkadıktan sonra cildi germiyo severek kullanıyorum sabunu uzun zamandır.

3 yorum:

civciv dedi ki...

Mrb Canim ;)
Öncelikle birakmis oldugun yorumlarin cok Tskler ..

Blogunu yeni acmissin, hayirli olsun, bol bol okuyucun olur insallah :D

Zeytin yagi sabununu ilk defa duyuyorum ;) iyi birsey olsa gerek.. Ben dove duru sabununu kullaniyorum, Benim cildime bire bir !!

Iyi pazarlar
Civciv

sunshine dedi ki...

civciv;öncelikle çok teşekkür ederim.
zeytinyağı sabununu ben geçen sene keşfettim ayvalık taraflarını bilirmisin bilmiyorum burdan almıştım ilk güvenemedim sonra sivilcelerin azma zamnlarında canıma tak dedi bunuda kullanıyım belki işe yarar denemeden bilemicem dedim ve kullandım sonuç gerçkten iyi=))
dove sabununu denemiş biri olarak benim cildime pek iyi gelmedi yağlıya dönük karma bi cildim var benim.
sanada iyi pazarlar

Adsız dedi ki...

lekelerin içiin gülsuyunu denemelisin..