11 Ağustos 2011 Perşembe

sarımsaklı-şeytan sofrası-ayvalık-cunda

ayvalığın en kötü günüydü belki de resim çekmek için ama çok keyifli bi gezi olduğu kesin.size bu gün ayvalığı tanıtmak istedim belki bilenler vardır ama bilmeyenler için umarım biraz olsun anlatabilrim buraları.dizilere konu olan yerdir burası sakinliği fazla bilinmezliğiyle dikkat çeker.öyle hareketlilik yoktur burda diğer tatil yerleri gibi ama gelen bi daha gelmek ister burdan kopmak istemez.havasıyla suyuyla herşeyiyle büyüler burası insanı.zeytinciliğiyle meşhurdur burası.daha ayvalıktan ilk girişte zeytinyağı kokusu karşılar sizi belki koku o kadar güzel değildir ama kışın o kokuyu bile özler buraya gelen herkes=)) sarımsaklının merkezine biraz uzak tam içinde değil ama kesinlikle sakin denizi temiz mi temiz çok güzel bi yer.denize girmek için biz burayı tercih ediyoruz.





sahilin boş göründüğüne bakmayın bu gün hem hava kötüydü hemde ramazan diye böyle boş.genellikle buranın sezonu temmuzun ilk haftası başlar ağustos gibi biter hafta sonları burası dolar.boşken bile güzeldir çok insna olmasına gerek yok aslında=) 



 denizi soğuk ama denize girince dibi görünür o kadar berrak denizi vardır.

temizel otelinden görünüş.sanırım ayvalığın en tanınmış oteli burasıdır.varsa eğer başka çok bilindik ben temizeli biliyorum üzgünüm=))



 volkan cafe akşamları baya dolar.gossipten çıkıp gelenlerin hepsi burdadır yada gossipe gidiceklerin.giderseniz eğer pizzasınn tadına bakın güzel yapıyorlar...

 kendimi çektirmedim bari elimi çekiyim dedim=)) pipetlerle uyumluymuş şimdi fark ettim=))


 arabadan çektiğim için lunaparkın her yerini gösteremiyorum size en sevdiğim şeyin resminiçekmişim sadece=) GONDOL=))


 lunaparkımız küçük belki ama içeri girince eğlenmeden çıkmazsınız.hem kartingimiz bile var:PP
volkan cafeyi tanıtırken gossip'in adını telafuz ettiğime göre orayıda göstermeden olmaz içeriden foto yok elimde üzgünüm sabah olduğu için kapalıydı.


 sarımsaklıdan çıktığımızda ilk durak badavut şeytan sofrası sonra ayvalık biz badavuta değil şeytan sofrasına gittik.




şeytan sofrasına gidicek olanlar şimdiden söyliyim yollar epey virajlı yavaş gitmekte yarar var.





tam belli olmuyo resim iyi çekememişim.gelenler buraya dilek dileyip para atarlar.şeytanın hemen ayakizi paraların olduğu yer










şeytan sofrasını gördüğümüze göre artık ayvalığa geçebiliriz.ayvalığa gelince meşhur ayvalık tostundan yemeden gitmeyin.










ayvalığa gelmişken yat turuna gitmemek olamaz gidilmezse büyük eksiklik.sabah 11de kalkar burdan 18de tekrar yanaşır ayvalığa.ayvalığı tanıtıcı bi kaç konuşmadan sonra başlar asıl eğlence oyunlar oynanır.dans edilir=)) yukarki katta güneşlenirsiniz akşama eve/otele döndüğünüzde bi bakarsınız kapkara olmuşsunuz=) yanlız ilk gün gidipte öle güneşlenirseniz bilin ki soyulursunuz biraz güneşe çıktıktan güneşe alıştıktan sonra teniniz çıkın tura.hem tatil eziyet olmaz hemde değerli cildiniz soyulmaz.



yunanlı turistler=))


ayvalığın meydanından geçtik şimdide cunda yollarına bakalımm..cundaya giden yolda türkiyenn ilk boğaz köprüsünden geçersiniz.







yollar taşlıdır eski rum evleri vardır burda genelde.cunda(alibey adası olarak değiştirldi.) adaymış önceden annemlerden bildiğim kadarıyla teknelerle geçilirmiş oraya çok eskiden.daha sonra burası taşlar kayalarla doldurulup yol yapılmış ada birleştirlmiş.



resim çektirememe sorunum oldu bu gün.utandım resim çektiremedim çektrdiğimde çok beterdi =))









zaten herkes bilir ayvalık denince rakı ve balık gelir akla=)



burası kiliseymiş eskiden şimdi restore ediliyo içerisinin fotosu yok inşallah restore edilmiş halinide koyarım bi gün buraya.buraya göz aşinalığınız vardır belki bir istanbul masalı diye bi dizi vardı eskiden atv'de yayınlanırdı son bi kaç bölüm burda çekilmişti.kilisede değil yanlız yanlış anlaşılma olmasın kilisenin hemen yanında butik otelde=)








ara sokaklar=))cundaya gelenler bilir cundanın miskin kedileride meşhurdur.köpekler kediler burda kardeş gibiler hepsi mayışık birbirlerine hiç birşey yapmaz kardeş kardeş geçinirler.=)



cundanın balıkçılarıda meşhurdur.denize karşı balıklarınızı yersiniz






bu da resim çektirmek istemeyen ben utangaçlığım tuttu=))



9 yorum:

'Ezginin Günlüğü' dedi ki...

Süper bir post olmuş canım :) Ellerine sağlık ;)

Sevgiler..

sunshine dedi ki...

ezginingünlüğü;beğendiğine sevindim canım çok teşekkürler =))

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ne güzel bir tanıtım postu olmuş. Gitmiş kadar oldum sayende :)

Teşekkür ederim bloğumu izlediğin için. Ben de izliyorum. Gene beklerim :)
Sevgiler

denizsaatcioglu.blogspot.com

esinspiration dedi ki...

Güzel bir post olmuş ;)

PAPIS STYLE dedi ki...

Çok güzel yazmışsın,resimlemişsin.Ama Taş Kahve'siz bir Cunda olur mu? Olmaz:-)) Sevgiler... Bir dahakine onuda isteriz.

balgözlükız dedi ki...

offooff Ayvalık'ım..üstüne tanımam...:) gitmeme var daha ama gitmiş kadar oldum çok iyi geldi canım :)

sunshine dedi ki...

deniz saatçioğlu;ahh nasıl mutlu oldum beğendiğinize.gerçekten beğendiyseniz ne mutlu bana teşekkür ederim.

esinspiration;teşekkür ederim canım.

papis style;blogunuzda damla sakızlı türk kahvesini sölemiştiniz gelmiştim aslında taş kahveye o kadar kalabalıktı ki yer bulamadık bi dahaki gelişimde mutlaka gelicem sizinlede resim çekilmek isterim.
bal gözlü kız;Ayvalık...bende asla başka bi yer tanımam Ayvalık her zamn tektir benim için.umarım erken kavuşursun buralara;))

MELEXY dedi ki...

ah ahh :/ fotoğrafları görünce bi burukluk yaşadım.Bu sene gidemedim güzel ayvalığa...
Güzel bir post olmuş tebrik ederim :)

sunshine dedi ki...

melexy;inşallah seneye gelirsin canımm üzülme..