29 Aralık 2011 Perşembe

yeni yıldan istekler :)

eveeett yep yeni bir yıla girmemize çok ama çok az kaldı.Herkes bir sürü dilekte bulundu.umarım herkesin gönlüne göre olur her şey.bende oturdum düşündüm bu yıldan ne istiyorum.
*önce sevdiğim tüüüm kişilerin sağlıklı ve mutluluk dolu bir yılı olmasını istiyorum.
*huzur istiyorum..kavgasız,her şeyin güzellikle halledildiği bi ortam istiyorum..
*ailemle birlikte geçirebiliceğim çok çok güzel zamanlar istiyorum=))
*tatil istiyorum tabi ki her yazımın geçtiği ayvalıkta..=)
*leyleği havada görmek için sabırsızlanıyorum :D Görmek istediğim birrr sürü yer var yavaş yavaş olsun istiyorum.
Roma'ya gidip trevi'ye dileğimi sunmak istiyorum  :))
Gaudi'nin bitmeyen kilisesini yakından görmek istiyorum..
Big Ben,eyfel,times meydanı evet evet buraları da görmem lazııımmm..
hayal bunlar tabi ki ama şansım varsa eğer 2012'de bunlardan bi kaç tanesi olsun diyorum :D
*kilo almak istiyorum evet evet doğru okuyorsunuz bi kaç kilocuk almak istiyorum 52 kiloydum bir zamanlar şimdi o kiloya geri dönmek için resmen hırpalanıyorumm =)) 5 kilo daha fazlası olmasın=))

işte 2012 den benim istediğim sadeece bunlar.belki abartmış olabilirim gezilcek yerlerde ama istek,hayal işte yeni yıl yeni istekler daha kimbilir neler neler isticez bu yıldan.umarım herşey gönlümüzce olur hepimizin.Şimdiden herkese iyi yıllar :):)

Hiç yorum yok: